A nagy Nagy család

A nagy Nagy család
A nagy Nagy család

2010. február 11., csütörtök

Kicsit apa nélkül


Berci ma estefelé elment vásárolni egyedül úgyhogy kipróbáltuk milyen itthon négyesben.
Nimród aludt de még így is nehéz volt a két nagyot megfürdetnem. Ahogy kilépett Berci, olyan szófogadatlanok lettek hogy csak na! Hatalmas vadulás után csak úgy sikerült kihalásznom őket a kádból, hogy kihúztam a dugót. Az öltöztetés se ment könnyebben, üdvrivalgás közepette rohangáltak meztelenül én csak ültem az ágyukon hulla fáradtan és vártam, hogy arra szaladjanak akkor jól elkaptam mindkettőt és pizsamába gyömöszöltem őket. Végre megjött Berci és elmesélte, hogy egy 7 gyerekes apuka fizetett előtte a boltban. Kérdeztem Korit, hogy ő is szeretne e ilyen sok testvért, erre ő azt felelte: "Á, nem! Annyival nem bírnék." - hát azt hiszem mi sem...

1 megjegyzés:

  1. Kedves nagy-Nagy család, és Orsi! Van egy új rajongótok...én. :) Köszönöm, hogy erőt meríthetek. Nagyon tetszik a családotok, az Úr áldása legyen rajtatok. Szeretettel és hálásan olvasgatva: Ami

    VálaszTörlés