A nagy Nagy család

A nagy Nagy család
A nagy Nagy család

2010. február 12., péntek

Az éjjeli lepke


Annyira vártam az estét, mikor minden elcsendesedik gondoltam végre Bercivel is jut egy kevés időnk egymásra. Megnéztünk egy fél filmet aztán mindketten elaludtunk, Nimród viszont nem sokkal éjfél után felébredt és követelte második vacsoráját. Sajnos utána nem akart vissza aludni, (ilyet a kórházban csinált utoljára) virrasztásba kezdett. Mindent megpróbáltam ami csak eszembe jutott (nem is olyan halovány emlékek Kori és Simi csecsemőkorából mit is lehet ilyenkor tenni) de semmi nem segített, nem tudtam álomba ringatni az én éjjeli lepkémet. Nézett nagy szemeivel, mikor letettem méltatlankodott, nyöszörgött, tekergett sehogy sem akart megnyugodni. Utolsó emlékem, hogy több óra hiábavaló próbálkozás után én hamarabb elaludtam. Most Nimród őrizte az én álmomat, pedig ez fordítva szokott lenni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése