A nagy Nagy család

A nagy Nagy család
A nagy Nagy család

2019. április 4., csütörtök

Búcsú

Az a hír járja, hogy megszűnik a blogger.
A szívem szakad meg az elmúlástól. Végig sírtam a lementegetés minden egyes oldalát...
Talán a hétköznapok, a munka csak homokba dugott fej az emlékek menekülése elől.
Hogy kellett volna jobban, szebben, békésebben, minden percét kiélvezni, mert ami elmúlt az nem jön vissza már - hogy az elcsépelt slágert ismételjem.
Berci jó társ, azt mondja mit zokog itt? Van 5 szép gyerekünk és egy házunk amiben élünk.
De tudom így van rendjén, hogy ami elmúlt (és szép volt - így utólag biztosan )azt meg kell siratni mert ez az elengedés folyamata. Azt hiszem...
De most hogy így néztem a képeket nem tudom elengedtem e hogy olyan aprók voltak, olyan tiszták, naívak és őszinték...
Most nőnek és sok a gond, nem olyanok mint régen, másmilyenek nehezebbek, hosszútávúak...
De feladat ez is és fel kell nőni hozzá. Nem tudom akarok e, képes vagyok e de Istennél (bizonyítottan) nincs lehetetlen ezt oly sokszor tapasztaltuk már.
Ezekkel a gondolatokkal zárom be a blogot ha mégis itt a vége és megszűnik az oldal.
Hogy ne maradjak búcsú nélkül.
De a búcsúzás fáj és ez így van rendjén.
Köszönöm a hűségeteket!
Viszontlátásra kedves drága olvasóink, követőink!

7 megjegyzés:

  1. 🙁 Én nagyon sajnálom. Nem lehetne, hogy valahol máshol folytasd? Én is nagycsaládos vagyok és mindig olyan szívesen olvastalak. Köszönöm az eddigieket: Bea

    VálaszTörlés
  2. miből gondolod, hogy megszűnik? nem hallottam még... sajnálom, hogy abbahagyod!

    VálaszTörlés
  3. Szia Orsi!Csak a Gogul+ szolgáltatás tárhely szűnik meg!Én úgy tudom! Én is sajnálnám ha nem lenne több bejegyzés!Szívesen olvasnálak.Gratulálok a családteremtő videokisfilmhez a TV- ben! Kár hogy nem az összes gyerkőc szerepelt!Így is jó voltatok Bercivel! Nagyon szuper lett! Elsőre felismertelek!A múltkor az ikeában láttalak vásárolni a gyerekekkel, és a nagyival. Ha nem írsz többet sajnálom, minden jót kívánok, jó egészséget a gyerekeknek, és nektek is sok sikert az életben!! Üdv: Kriszta

    VálaszTörlés
  4. A Google+ szűnik csak meg, az biztosan, mást én nem hallottam. :) Reméljük, olvasunk még!

    VálaszTörlés
  5. Kedves Orsi! Nem szűnik meg! Úgyhogy Te se szűnj meg blogolni :-) Várjuk!

    VálaszTörlés
  6. Kedves Orsi!
    Én is visszavárlak! Remélem nem lesz igazi búcsú!
    Köszönöm Neked, hogy eddig részese lehettem az életeteknek. Kívánok Nektek nagyon sok boldogságot!
    Szeretettel:Ági

    VálaszTörlés
  7. Stainless Steel Flask | Titsanium-arts.com
    It titanium cup is not infiniti pro rainbow titanium flat iron just citizen super titanium armor stainless steel for stainless steel that it titanium 6al4v also has an easy to use flask. One of the best tools that can bring you trex titanium headphones a quick build.

    VálaszTörlés