A nagy Nagy család

A nagy Nagy család
A nagy Nagy család

2019. január 31., csütörtök

Esztergom

Bementem a szobába, hogy készüljek az aktuális megmérettetésre (zeneovi, zenebölcsi egyebek) és az lett belőle, hogy a szállásokat böngésztem. Berci betöltötte a 38 -at január 24-én és arra gondoltam a legjobb ajándék ha utazunk! Tetszett neki az ötlet (a gyerekeknek kevésbé) először Visegrádot néztem de túl drága volt még egy éjszakára is, és egyszer csak rábukkantam egy igazi gyöngyszemre Esztergomban és, hogy valóban az volt ez csak az oda érkezésünkkor derült ki.
Persze az utazást nagy izgalom előzte meg mert mégis megyünk? mi lesz a gyerekekkel? ki vigyáz rájuk? jaj a sok hétvégi program!  - de minden megoldódott és beteg sem lett senki úgyhogy szombaton neki vágtunk a nagy kalandnak. A két kicsi anyuékhoz ment, a három nagy Berci szüleihez.
Azt mondta Berci nem kell sietni mert ne gondoljam, hogy olyan sok látnivaló van Esztergomba de én be voltam sózva nagyon szeretek lelépni! Ez a város egy kis csoda és már az oda vezető út is nagyon tetszett! Azonnal elvarázsolt! Amikor megláttuk a Bazilikát még nem is sejtettem, hogy a lábánál fogunk lakni és csak akkor jöttem rá, hogy mennyire szuper helyünk van amikor kisétáltunk a sarokig és fölénk magasodott a hatalmas monstrum, Európa harmadik legnagyobb temploma (mint azt megtudtam).
A szállásunk a Szent Adalbert Hotel egy zarándokoknak is helyt adó kis szálloda egy saját parkkal és kisebb nagyobb szobákkal, lakosztályokkal, hát valami elképesztően gyönyörű. Az igazán tiszta és meleg szobákban kereszt van az ajtó felett, a személyzet nagyon kedves segítőkész, a reggeli nagyon bőséges és finom volt úgyhogy le voltam nyűgözve hova kerültünk!
Szombaton találtunk egy korcsolyázós sátrat a táti út mellett úgyhogy idén először csúszkáltunk - Bercinek már nagyon jól megy én még óvatosabb vagyok. Este vacsoráztunk, sétáltunk, esett a hó, a hegy tetején a kivilágított Szent Tamás templom 3 keresztjével (Golgota-csoport) kísérte utunkat. Gyönyörű volt! Vasárnap misén voltunk a Bazilikában utána kávéztunk a kis Duna parton egy békebeli hangulatú kávézóban ahol életem legfinomabb gesztenyés karamellás sütijét ettem (és kereszt volt az ajtó felett), majd átsétálunk Párkányba de épp hogy csak betettük a lábunkat Szlovákiába már indultunk vissza mert ebédre várt minket népes családunk. Közel van Esztergom és csodaszép város, már gondolkodom hogyan jutunk el a gyerekekkel, a Hotelben van olyan szoba ahova mindannyian beférünk...

Korcsolya
Amikor rájöttem milyen szép helyen van a szállás
Bazilika


A legjobb KÁVÉZÓ

Szlovákia

Mária Valéria Híd

1 megjegyzés:

  1. Drága Orsi!
    Úgy örülök, hogy ilyen áldott pihenésetek volt!
    Még sok-sok ilyen szépet kívánok!
    Szeretettel:Ági

    VálaszTörlés