A nagy Nagy család

A nagy Nagy család
A nagy Nagy család

2016. május 25., szerda

Nyakunkon a nyár...

És még egy rövid nadrágot, szandált, napsapkát se találok a gyerekeknek de annak már igazán tudatában vagyok, hogyan kell az óvodásokat hitre nevelni ugyanis a szakdolgozatomat - amit VÉGRE befejeztem és remélhetőleg pénteken köttetek - ebből a témából írtam.
Vagyis írtuk mert egy valódi team dolgozott rajta, hogy végezzek vele. Totál magam alatt voltam. Az ének tanáriságomból fakadó elvárások, az anyaságomból fakadó elvárások, az egyetem elvárásai túlnőttek rajtam, az őrület határán táncoltam. De csak úgy normálisan....
Berci is hasonlóan csak ő a házból próbál várat építeni - most éppen egyedül - mert nincs segítség, éjjel nappal utat vés az áramnak. Pedig nem tanulta de most megtanulja. Valahogy bírja de maga alatt van, hogy semennyi sem elég rá mert amit megkaptunk az nem az a nagy amit ígértek (mert hát mi sem estünk bele abba a varázslatos 10 plusz 10-be) úgyhogy most mindent amit csak lehet kis pénzekből összerakva saját fizikai (és lelki!) erőből kell megoldani. Nem könnyű....
Letenném már ezt a tanulós terhemet már nincs sok hátra 2 vizsga meg az állam és ez a szakdoga amivel rettenetesen megszenvedtem. Sok volt ez így minden mellet túl sok. De kaptam rengeteget: gondolkodtató elméletet leginkább, na meg tudást és sok kedves katolikus testvért. Hiába mondom, hogy túl sok ez így együtt, az általános iskolai munkát talán nem is bírnám enélkül a megterhelő és minden energiát igénylő teológiai felsőoktatás nélkül. "....gondos terv része vagy...."

Az autó ma szétesett alattunk.Csupán 5 gyerek volt mögöttem és egy durranó hangos zötykölődő 20 éves óriás alattunk amit alig bírtam elvezetni az első kitérőig - de sikerült (talán a tengely, vagy a futómű? életveszély szempontjából szinte mindegy) Kipakoltuk Kori kirándulós táskáit (ma jött haza 3 napos erdei iskolából), a bringát és a rollert és haza buszoztunk. Hát mit mondjak...papucsban mentem gondolván csak elugrunk a suli elé a táborozó kislányomért...

Kevés ez a 4-5 óra alvás és most se lesz sokkal több.
Hamarosan jelentkezem remélhetőleg kicsit összeszedettebben.....

2 megjegyzés:

  1. Kitartás! Igy ismeretlenül is szurkolok Nektek a ház ügyében és sokat imádkozom értetek. :) Kaphatnék-e tőled egy levél cimet,szeretnék megosztani veled egy történetet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Éva!
      Köszönöm szépen! gulacsiorsi@gmail.com
      Várom a levelet!
      Szeretettel
      Orsi

      Törlés