A nagy Nagy család

A nagy Nagy család
A nagy Nagy család

2013. március 5., kedd

Rajzok

Este ezzel álltak elém.
Annyira szép, annyira megható.

Simi rajza az új lakásról:
Fekszünk az ágyban, a lányoknak lelóg a haja, a fiúké rövid.
Érdekes, hogy két ház van és egyel kevesebb ember, viszont mindenkit oda írt szépen.
Én Édesanya vagyok (jaj de szeretem ezt!).

Kori rajza az új lakásról:

Kori kérdezte Simit, hogy hogyan kell leírni, hogy család és Simi diktálta ("először egy CSacsi betűt...stb.).
Lila ruhás, nagyon púpos az én vagyok, éppen alszom és egy lány baba van a hasamban ("Nem fiú mert akkor fekete ruhában rajzoltalak volna le." - mondta Kori).
Kori fölöttem alszik sárga ruhában a kék ágyon hosszú lelógó szőke haja van.
Apa balra lent, mellette Simi, fölöttük apa gitárja  (az a piros keresztes), a földön Bódi, kint az erkélyen meg Nimród.
Van még a képen madár, kutya, fa fészekkel és tojásokkal.

Csodaszép a gyermekvilág.
Ahogy feldolgozzák és megelevenítik az érzéseiket, szorongásaikat, vágyaikat és helyüket a világban.
Azt hiszem ezek a rajzok most megerősítésként kell nekik, hogy minden rendben lesz együtt van/lesz a család az új helyen is.
Azért ez elég jó.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése