A nagy Nagy család

A nagy Nagy család
A nagy Nagy család

2012. október 6., szombat

Úszás, zenebirodalom

Elég nehezen de csak elindultunk a KSI-be Elődhöz.
Hívott, hogy menjünk úszni.

Bercinek is nagyon fontos a gerince miatt a vízben lenni, Kori pedig nyár óta nem volt medencében.

Elkéstünk nagyon, ráadásul ma sajnos verseny volt úgyhogy sokkal hamarabb kizavartak mindenkit a medencéből.
Azét így is úsztak egy kicsit, én meg a fiúkkal kint vártam.
20 éve én is itt úsztam, itt kezdtem a triatlont de aztán nem lett belőlem sportoló annyira nem voltam jó, de tovább úsztam és futottam Elődnél az Akartaban. Azt nagyon szerettem.

Nagyon tetszett a KSI körüli szombat reggeli zsongás.
Egy csomó sportos fiatal, vidámak, lelkesek, ott melegítenek, készülnek az edzésekre vagy versenyekre.
A sportolók világa mindig elvarázsol, csodálom a kitartásukat, azt, hogy tesznek magukért, az egészségükért. És becsülöm a szülőket akik rendszeresen hordják a gyerekeiket edzéseke.

Kori csalódott volt, hogy csak keveset úszhatott de azért így is jó volt, jövő héten korábban indulunk.
Berci is úszott ő egy kicsit többet és gyorsabban - végre sportol!!!

Úszás után átmentünk a SYMÁ-ba (hirtelen elhatározásból) ahol fény - és hangkiállítás volt.
Rengeteg hangszer, erősítők, keverőpultok amiket ki lehetett próbálni és fellépők a boxokban akiket hallgatni lehet.  Korinak az orgona és a mikorofnba éneklő lány tetszett  a legjobban

Amit kipróbáltak és nagyon tetszett nekik: orgona, dob, gitár és a keverőpult. Ez utóbbi Bercinek igazán!

















Utána Korinak vettünk jazztáncra tornapapucsot a Hársfa utcában.

Még sosem csináltunk ilyet, de ma a városban ebédeltünk. A gyerekek pizza szeletet kaptak a Szent István körúton, mi meg a Szerájban gyroszoztunk.
Volt ott egy játszóház ahonnan alig lehetett kihozni őket. Boldi meg kikezdett a felügyelő lánnyal: beleült az ölébe és labdát passzolgatott neki.

Ez olyan igazán felkerekedős nap volt még sosem csináltunk ennyi mindent együtt - jöttünk mentünk mindannyian!
Köszönjük TOJÁS!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése