A nagy Nagy család

A nagy Nagy család
A nagy Nagy család

2012. február 3., péntek

Ünneplés

Péntekről szombatra Orsiéknál aludt Kori és Simi. 
Sebi (unokatesó) nagy rajongói, így igazi kaland volt ott együtt aludni és másnap a várban sétálni (Orsi, Acsó, Sebi, Peti, Samu, Kori, Simi).
Ebédre mentünk értük, együtt ettünk majd haza hoztuk a kalandorokat.


Vasárnap mise után a Labiba vonultunk nagy családi ünneplésre. 
Bercit és Ninót is most hétvégén ünnepelte a család. Nimród teljesen odáig volt, hogy ő az ünnepelt és végre ő kap tortát, és ő kap ajándékokat.
Tátott szájjal vigyorgott zavarában és boldogságában. 
Mama Dédi és a Soroksári Dédi is ott voltak az ebéden, majd délután jött az ünneplő sereg tortázni. 
Ninóka legnagyobb kincse a kis kék dundi repülő volt ami hangot ad mintha felszállna. 
Azzal körözött maga körül még másnap is - nagyon mókásan.


Kedden késő este álltunk neki Bercivel, hogy Szivárvány csúszdát varázsoljunk Ninónak. 
Jó kis dekor program volt, Berci mérte, szerkesztette, ragasztotta, együtt vágtuk, javítottuk, tökéletesítettük végül éjjel kettőkor befejeztük a remekművet és letakartuk egy paplanhuzattal és rákötöttünk egy szalagot. 
Reggel Kori és Simi lopakodott a szobánkba, hogy kipróbálhatják e majd Ninó csúszdáját (a kis cselesek kilesték).  
Nimród felébredt előjött és miután meglátta mit kapott nem tudott betelni vele, egész nap csak csúszott, csak csúszott, csak csúszott...
Én meg olyan gyermeki lény vagyok, megengedtem Korinak és Siminek, hogy szerdán ne menjenek oviba, hogy együtt örüljünk mindannyian ( délelőtt 10-kor már kicsit bántam ezt a könnyelműséget de este 10-kor már újra jó döntésnek bizonyult).


Délután megjött a futár aki Tündi és Zolika dédi ajándékát hozta (egy Bogyó és Babóca Hullámkirakó) majd megérkezett először Nagypapa egy hatalmas tál gofritésztával később Nagymama. Veronka is velünk volt 2 órát ahogy az szerdánként lenni szokott.
Gofrit ettünk, a gyerekek csúsztak és örültek és ez olyan boldogsággal töltött el mintha én kaptam volna. 
Ez a csúszda dolog nagyon bejött: Berci nagyon jól kivitelezte az ötletemet. 
Olyan büszke voltam magunkra!
Nagyon jó adni!

Jó kis születésnap volt ez!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése