A nagy Nagy család

A nagy Nagy család
A nagy Nagy család

2015. szeptember 17., csütörtök

Új élet

Sok változás vár ránk az elkövetkezendő időszakban.
Nagyon hálás vagyok a tanácsokért, a biztatásért amit az elmúlt hetekben mindenkitől kaptam!Köszönöm!!!
Olyan nehéz kiszakadni az itthonlétből, a pelenkák, bébiételek és lázcsillapítók világából de most ez vár rám: ha nem is teljesen de részlegesen.
Bizonytalan és döntésképtelen voltam, szinte fojtogatott a "nem tudom mi legyen" lépés de megkönnyebbültem mert sikerült dönteni: a munka mellett. Elfogadom az állást ami tálcán jött felém. Heti két nap lesz.
Domit felveszik a bölcsibe úgyhogy hamarosan kezdődik a beszoktatás (nem tudom ide-oda adogatni erre a két napra sem úgyhogy ez az egyetlen megoldás).
(Nimród ezt kérdezte ma este: - Anya azért mész dolgozni, hogy tudjunk az új házba bútort venni? - a kis okos fiam..:)).
Azért is volt nehéz a döntés mert egy továbbképzést is elkezdtem ebben az évben szombatonként. Újra iskolába járok, télen és tavasszal pedig vizsgázom úgyhogy ez is megbolygatja egy kissé az eddigieket.  A Pázmány Péter Katolikus Egyetem levelezős hallgatója lettem: hit-és erkölcstan oktató szakirányú továbbképzést kezdtem el.
Hogy félek e?
Hát persze! De miután a félelem a HIT ellentéte ezért igyekszem ezen úrrá lenni és hit által élni!
Itt a házépítés, a gyerekek, a család, a vendég bázis, a tanulás és tanítás.
Nem tudom hogyan lesz de Istenben bízom, hogy minden sikerülni fog mert sikerülnie kell! 

5 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon jól döntöttél, 2 nap, az semmi. Te is feltöltődsz egy kicsit, új élmények érnek, a gyerekeknek is nagyon jól esz!
    Sikerülni fog!

    VálaszTörlés
  2. De jó, hogy 2 nap az egész! Biztosan szuper lesz!

    VálaszTörlés
  3. Imádkoztam, hogy a nektek legjobb döntést hozd. Így lett. :)

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy sikerült dönteni. És most jön az elengedés... Lehet, hogy ez még nehezebb lesz. HIGGY benne, hogy a legjobb döntést hoztad. Ha meginogsz ebben a hitedben, higgy abban, hogy Isten a rossz döntéseinket is jóra tudja fordítani, ha a szeretetet választjuk minden döntési helyzetben. Veled vagyok, hajrá!

    VálaszTörlés