A nagy Nagy család

A nagy Nagy család
A nagy Nagy család

2014. december 28., vasárnap

December, Domi 1 és a készülődés

Nem volt egyszerű az Advent. Nem sikerült úgy készülni ahogy szerettem volna.
 Mindenki el kezdett köhögni, hol egyszerre hol felváltva fuldokoltak főleg éjszaka, kivéve Simit mert ő nem.
Nimród volt a legrosszabb éjjel, kruppo lett és öklendezős köhögő görcs jött rá éjjelente. Hideg párásítás, itatás, ilyenek segítettek. Nem ment oviba, Boldi sem (ez karácsonyi beszerzés alatt kicsit bosszantó).
Domi is köhögött őt inhalálni kellett. Közben vírusos tüdőgyulladás volt az oviban.
Kori és Simi suliztak de már alig bírtak reggelente felkelni. Na szóval így telte a december köhögősen, nehézkesen, otthonhoz kötve.

Domi 1 éves lett december 8-án.



Elindult, szépen jár azóta is, sőt szalad a lakásban mindenfelé.
Továbbra is mindent a szájába vesz kivéve a finom ebédet amit neki főzök....

Kori karácsonyi műsora nagyon szép volt (én több szerepet adtam volna neki mert mindenkinek ő súgta a szöveget - hát persze - de azért így is jó volt).





Aztán Berci nagyon beteg lett. Pont amikor éreztem, hogy minden a fejemre nő, semmit nem sikerült elintézni akkor szegény irtózatos fejfájásra ébredt ami aztán 3 napig tartott, lázas is lett köhögött és nem bírt felkelni (influenza), egy hét és egy doboz antibiotikum kellett, hogy jobban legyen. Egész héten hordtam a gyerekeket mindenhova reggel, délben ,este vásároltam, főztem, próbáltam "angyalkázni" és nagyon sírtam mert sok volt.
Nem olyan volt az Advent amilyet szerettem volna. Sokat veszekedtem, panaszkodtam, elfáradtam, elegem volt szóval nem olyan volt amilyennek lennie kellett volna.
A tavaszi meleg sem segített, hogy a karácsonyt méltón várjuk.
Aztán 25-én megérkezett és betöltötte a szívünket, otthonunkat és minden teljes lett...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése