A nagy Nagy család

A nagy Nagy család
A nagy Nagy család

2014. július 21., hétfő

Itthoni nyaralás, 5 gyerekes kalandozás, Simi a hős

Egy hét telt el a tenger óta.
Ahogy haza értünk rosszul lettem valami epés dolog okozott néhány álmatlan éjszakát és idegroncsos perceket. Elmentem egy ultrahangra ahol minden rendben volt a vérvétel eredményre még várok. Hitet, türelmet kell gyakorolnom mindig kapom a leckét csak néha pihenhetek...mondjuk a tengerparton...mert ott nem volt semmi de semmi bajom....

A gyerekek nagyon jól viselik az itthonlétet. Ebben a hőségben minden nap csak este mentünk le a játszóra de akkor egészen későig tombolhattak a "kertünkben" mert ilyenkor azt képzeljük, hogy az.
Délelőtt a főzés és Domika alvása zavarja meg, hogy elinduljunk, nem megy kétszer a kintlét, mire elindulnánk már dél van és akkor meg már az ebédhez készülődnék. Hozzá teszem, hogy reggel 8 után kelünk ami mindenkinek kiváló életérzést ad. (Domi szinte egész éjjel szopizik ami nekem nem ad olyan kiváló életérzést).
Bercit nem sokat látjuk rengeteg a munka, így én maradtam az 5 gyerekre és ha napjában kétezerszer nem hangzik el, hogy "ANYA ANYA ANYA" akkor egyszer sem.
Olyan dolog ez, hogy az egyik pillanatban én vagyok a legboldogabb anya a földön, hogy 5 ilyen csodálatos vicces és szép gyerekem van akik mondják, hogy ANYA ANYA ANYA de aztán mondjuk mikor nem akarnak délután elaludni nekem viszont már nagyon kéne az a csend vagy este mikor 10-kor még kiabálás van és Domi is üvölt és végig nézek a konyhán és a lakáson és mintha bomba robbant volna és tudom, hogy ezt egyedül nekem kell még rendbe raknom a hátrelevő két órában amig ki nem dőlök akkor borzasztóan elegem van és nem értem, hogy bírtam ki idáig is!!!???
Úgyhogy hullámzom, de azt kijelenthetem, hogy rosszabbra sőt sokkal rosszabbra számítottam - mármint a nyarat illetően - és kellemesen csalódom mondhatni majdnem minden nap. Na de emögött az van, hogy már kétszer utaztunk a gyerekekkel és most vagyunk a nyár felénél és még megyünk majd Csopakra is akkor hosszabb időre. Volt olyan nyaram, hogy egész nyári szünetben itthon voltunk és vártam az augusztusi két hetet aztán annyi volt a nyaralás (meg is őrültem).
Na de akkor nem volt 5 gyerekem az is biztos. Áldás van rajtunk az öt kis csemetével .
Segítséget is kapunk, adományt is többet mint valaha!
Köszönjük nagyon mindenkinek!

Vasárnap egy gimis osztálytársamat, Zsuzsit vártuk a családjával délutánra. Találkoztunk már egy hónapja akkor az ő szüleinek a házánál volt pizza-és palacisnta party meg várazás és sarazás a kertben.Nimród és a kis Gabi nagyon jó barátok lettek akkor, de Kori Simi és Boldi is nagyon élvezte a látogatást Gyermelyen. Mostanra beszéltünk meg egy újabb találkát. A gyerekeim annyira készültek, hogy egész délelőtt takarítottunk és végre éreztem, hogy igazi segítő csapat: úgy pakoltak mint a kis angyalok. A felmosást a fiúk vállalták, még Horvátországban a teraszon gyakoroltak (ott nem lehetett leállítani őket olyan felmosós lázban égtek) itthon aztán ment mint a karikacsapás, a meleg miatt hamar felszáradt - a felesleg...
Zsuzsiék 4 után jöttek, sütöttem palacsintát a gyerekek aranyosan játszottak meg rajzoltak a filctollal amit Gabi és Rozi hozott. Gabi igazi kalóz társa lett a fiúknak, Rozika egy cica hangján értette meg magát de ő sem maradt ki a buliból. Aztán játszótereztünk. Jó volt nagyon.

Rozi Gabi Nimród
 Boldi ez a kedves arcú középen


Tologattam magam előtt egy nagy problémát  már egy ideje: Simi kuki ügyét. Tavaly voltam egy őrültnél a Jánosba, mondtam, hogy csak akkor oldódik meg ha Berci viszi, ez férfi dolog. Sajnos egy évet kellett várni de ma elvitte. Simi várta már túl akart rajta esni és mindig örülnek ha Bercivel kettesben mehetnek valahova (még akkor is ha dokihoz - szegényeeeek!).
Simi egy hős volt, a doki bácsi meg nagyon aranyos. Kapott érzéstelenítőt, azzal várni kellett a folyósón addig Bercivel olvasgattak, feladatoztak aztán kb. 3 másodperc alatt megcsinálta a doktor de úgy, hogy Siminek egy hangja sem volt, mire megijedt volna már be is fejezte.
Itthon persze tudom, hogy néhány napig rettenetes lesz mert van egy öcsém meg az unokatesóm volt ott jajgatás rendesen annak idején de bízom benne, hogy túl vagyunk a nehezén és néhány borzalmas fürdés után pár nap alatt elmúlik és vége. 
Simi jutalma kaland volt a Rumini játszótéren (csak hatan mentünk mert Berci dolgozott) utána pedig fagyizás. Csak Simi kapott 2 gombócot és a boltba még pez is járt neki. Bepakoltam őket a kocsiba és elmentünk az 1. kerületbe hihetetlen szuper az a játszótér hajóval, várral, ágyúval, rengeteg ötletes játékkal. Nagyon tetszett nekik, Simi is elfelejtette a megpróbáltatást egy kis időre.
Fagyizás után vettünk sok finom gyümölcsöt egy magyar boltban, szőlőt málnát be is falták (még Boldi is az antigyömölcsös).
Kocsival haza jöttünk, még beugrottunk a boltba , Domika is jól bírta a kalandot, jobban szereti a kalandozást mint itthon vergődni a földön - mert mászni azt nem szeretne...
Csak egy ember szólított meg, hogy az összes gyerek az enyém e.
Szeretem szeretem szeretem mondani, hogy IGEEEEEN!!!!!






 Simi a nap hőse


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése