A nagy Nagy család

A nagy Nagy család
A nagy Nagy család

2014. március 28., péntek

Influenza még mindig

Most én vagyok a legrosszabbul. Augmentin duot kaptam. Asztamtikus hörgés, bronchitis, ha ettől nem múlik el, megyek a tüdőgondozóba (mondta a háziorvos). Ezenkívül még van néhány rejtélyes kóróm amit most itt nem részletezek de azok se látszanak megoldódni....

A fiúk úgy ahogy megvannak, színes takonnyal, köhögéssel de talán már nem fognak vissza esni. 2. ovi mentes hét után már elég brutál a helyzet itthon. Borzasztó vadak jaj rohangálnak a lakásban, vadulnak a játszótéren, az utcán, nem bírnak magukkal. Az a kert...az nagyon kéne.
 Akinek van sok sok fiú gyereke, írja meg nekem, hogy hogy lehet kezelni szépen, jól, okosan úgy, hogy én se veszítsem el a fejemet! Mert ez az állandó fegyelmezés meg "leállítás" már nekem is nagyon fárasztó.
Van valakinek sok fiú gyereke? Mindig ilyen nehéz lesz velük???

Domika hörög, ma levittem az orvoshoz mert jön a hétvége. Nagyon köhög éjszaka, percekig nem bír leállni, emiatt nem sokat alszunk ő sem, én sem. Láza nincs, ennek még örülhetek. Most kaptunk inhalátoros gyógyszert hátha levonul a tüdejéről és nem lesz rosszabb.

Nagyon be vagyunk támadva. Nem is tudom hogy mondjam. Nem adják ingyen az 5 gyereket. Már már az őrület határán vagyok de még nem teljesen mert valahogy mindig vissza rázódom, ha reggel lesz, vagy haza jön Berci. De úgy várom, hogy megnőjjenek! Tudom akkor lesz más baj de nem érdekel, na meg én sem leszek már fiatalabb de most ez sem. Ha már annyival jobb lesz, hogy nem kell egy nátha miatt mindenkinek az életéért aggódnom akkor már előrébb leszek.
Mondjuk nekem sem ártana helyre jönnöm mert így nem lehet helytállni.

5-6-7-8 és még több gyerekesek! Hogy lehet ezt bírni?
Írjatok!

5 megjegyzés:

  1. Nekünk csak három gyerekünk van, a legkisebb most három éves, a legnagyobb tíz, a középső meg nyolc. Most, hogy a kicsi már ekkora, ritkulnak az ilyen betegséghullámok, a nagyok a suliban szinte alig kapnak el valamit. De volt olyan, hogy a legnagyobb került Rota-val kórházba, mikor 4 hetes volt a legkisebb, aztán meg majdnem a középső is, akkor mi is kissé megborultunk. Csak annyi biztatót tudok mondani, hogy ahogy nőnek, kevésbé lesznek betegek, és sokkal könnyebb kibírni, olyan érzés, mintha kicsit hátra dőlhetnénk a férjemmel, hogy de jó, egy korszak lezárult. És igen, majd jönnek új kihívások, de úgy látom, azok az ember más fajta energiáit emésztik fel, mint ez a betegeskedősdi.
    Sok erőt kívánok neked! A tavasz és a nyár mindig könnyebb, jövő őszre, télre meg már a legkisebbetek is megerősödik!
    És csodaszép családod van!
    Dominika
    zugolvasó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Dominika! Pont erre van szükségem!

      Törlés
  2. Betegség idején mi is sokszor lent vagyunk a mélyben, nem tudunk mást tenni: el kell fogadni, ez ilyen, és egyszer vége lesz! Nekem ez szokott erőt adni, elhinni, hogy vége lesz egyszer!

    Az elmúlt hetekben voltam párszor odalent én is: 6 hetes betegeskedés - aggodalom - orvos-gyógyszertár körök hetente, nulla ovi, éjjel nekem egy-egy óra egybenalvás, szétszedték a házat és engem is.

    De egyszerűen nem tudunk mit tenni, mi anyukák. Csinálni kell, ha kiabálva, őrmester-anyukaként, akkor úgy, leszünk még kedves, melengető,csupajóság anyukák! :)

    VálaszTörlés
  3. Nálunk is ez volt, aztán egy nyáron át tartottunk tej- glutén mentes diétát és utána évben EGYÁLTALÁN nem voltak betegek. Nem tudom, van-e összefüggés. (Esetleg ha akadna időd olvass utána, én most benne vagyok a tejallergia témában és ledöbbentem, hogy miket okoz. Például sok-sok felső légúti betegséget.)
    Mellesleg szerintem ha nagyobbak, akkor fele ennyi gond sincs... Úgyhogy kitartást! :)

    VálaszTörlés
  4. Először is JOBBULÁST! Én csak annyit tudok írni, hogy hihetetlen erőd van, és hidd el, hogy jobb lesz hamarosan. Már csak a jó idő miatt is. Tudnék "okosságokat" írni, amik jók influenzára meg felső légúti betegségekre, de mindenkinek más válik be, és manapság az alternatív gyógyászat sajnos nagyon drága. De az inhalátor jelentőségét kiemelném. Ahogy olvasom, az van Nektek, hiszen kaptatok olyan gyógyszert is. Salvus vizes inhalálás a géppel napi 3x csodákat tesz, és ami még nagyon fontos, a HITED MAGADBAN!!!

    VálaszTörlés