A nagy Nagy család

A nagy Nagy család
A nagy Nagy család

2013. december 3., kedd

Undorító vírus

A legundorítóbb vírust sikerült így szülés előtt benyalniuk a gyerekeknek.
Még leírni is szörnyű: aftás, kiütéses, lázas nagyon fájdalmas fertőzés.
Kori kezdte pénteken akkor mondta a doki, hogy a többieken is ki fog jönni de azért reménykedtem, hogy nincs igaza.
Vasárnap este Nimród belázasodott, hétfőn reggelre Simi és Boldi is nagyon lázas lett.Egyszerre mindenki! Fájt a torkuk, megmozdulni sem bírtak. Írtam egy lázlapot mindenkinek a gyógyszeradagjáról nurofen, panadol, cataflam szerepelt rajta és az, hogy kinek mikor mennyit kell adni, 3 óránként.
Ínni is alíg bírtak mert tele volt a torkuk fehér hólyaggal csak jajgattak és nyekledeztek, hiába fájt inni muszáj volt az állandó folyadékveszteség miatt. 
Főztem egy húslevest, evett aki akart és alig éltem túl a napot még felírva is nehéz volt követni, hogy ki van a legrosszabbul. Borzalmas volt. Egyedül voltam velük egész nap, Berci nagyon későn jött haza.
Boldi estére görcsöt kapott a láztól (nem az a tipikus lázgörcs mert nem ájult el de rázkódott a hirtelen felszökőtől) aztán Simi is megcsinálta ugyanezt, hideg vízbe kellett mindkettőt tennem és csak utána múlt el a rázkódásuk. Nagyon ijesztő volt.
Éjszaka még Simi és Boldi lázát kellett csillapítani és itatni őket, felváltva jajgattak így semmit de semmit nem aludtam.
Aztán reggel ide jött Anyu vigyázott a fiúkra, Kori ment suliba, Berci pedig elvitt a ctg-re.
Rosszul lettem a nemalvástól és a rossz géptől amit a hasamba nyomtak mert nem érzékelte rendesen a szívhangot, bőgtem is és majdnem elájultam, aztán lefeküdtem és rátettek egy rendes gépre amit nem kellett a hasamba nyomni.
Berci haza hozott, anyu haza hozta Korit aztán ők elmentek én meg folytattam a gyógyítást.
Simi és Nimród láztalan volt viszont nem bírtak még enni és inni  is alig (inni muszáj) estére pedig kiütésesek lettek mindenhol főleg a lábukat fájlalják arra kentem fenistilt.
Boldi nagyon-nagyon rossz beteg. Alig lehet beletömni a gyógyszert, nem akar inni csak nagyon nehezen (csak vizet és málnaszörpöt a teát nem hajlandó). Úgyhogy kifeszítem a száját és belenyomom a gyógyszert ő meg üvölt és kiköpi. Ma kevesebb láza volt mint tegnap viszont sokat sírt, hogy fáj a lába, főleg a talpa és hasmenése is lett.
Undorító, gusztustalan és kegyetlen ez a vírus nagyon szenvednek és gyógyítani is nagyon nehéz mert nem igazán lehet.
Remélem ez az utolsó bejegyzésem szülés előtt.
Vasárnapra vagyok kiírva.




6 megjegyzés:

  1. Mi jöhet még...remélem már semmi...sok erőt nektek!

    VálaszTörlés
  2. Jobbulást Nektek! Vigyázz magadra! És sok, sok erőt kívánok Neked!

    VálaszTörlés
  3. Orsi!
    Eddig titokban olvasgattalak, de most muszáj írnom! Írnom kell, hogy újra tudatosítsd Magadban, hogy milyen erős vagy! Nem sokan tudnák ezt várandósan végigcsináni!Mi most vagyunk túl a kisfiammal egy tüszős mandulagyulladáson, de én ettől is kiakadtam, féltem, hogy elkapja a 3 hónaposom. De így olvasva a soraid nekem is erőt adsz! És hidd el, lesznek könnyebb órák, napok, hetek...stb. És megtérül a soksok befektetett energia és szeretet. Vigyázzatok Magatokra, és sok erőt! :)

    VálaszTörlés
  4. Kedves Orsolya!
    Boldi születése óta olvasom a blogot titokban,de most gondoltam hogy írnom kell.Én még fiatal vagyok (22) és még gyermekem sincs,de így is látom,hogy mennyire erős vagy! Rengeteg energia kellhet 4 kisgyermek neveléséhez,főleg várandósan. Ilyenkor amikor betegek biztos extra nehéz lehet.Csodálatosan neveled a gyerekeket. Kívánom,hogy gyorsan gyógyuljanak meg!
    Csenge

    VálaszTörlés
  5. Nagyon sok erot kivanok neked. A kis otodik meg vedve van a pocakodban, kibujik, ha meggyogyultatok. Tul lesztek rajta, tulelitek, mint annyi minden mast mar.

    VálaszTörlés