A nagy Nagy család

A nagy Nagy család
A nagy Nagy család

2013. október 13., vasárnap

Babakocsi kérdés

Azon gondolkodtam, hogy ezt a legkisebbet folyton vinni kell majd kocsival a nagyokért meg ide-oda. Nézegettem, hogy van olyan babakocsi aminek a vázára több minden szerelhető. Irtó drága, használtan kéne (de még úgy is).
Nekem elsősorban egy váz kéne amire az autósülést lehet tenni akkor talán könnyebb ki-be tenni a legkisebbet az összessel együtt. A maxi cosi meg a quinny vagy abc design csinál ilyeneket, autós, mózes meg sport és babakocsi ülés is tehető rá. De nem tudom azt sem, hogy egy márkájú kell e (mert csak az kompatibilis) és kell e pluszban hozzá tartozék vagy ez hogy van?
Nem nagyon értek hozzá, újonnan egy vagyon használtan néztem de még úgy is drága.
Nem tudom érdemes e venni egy vázat használtan (Abc design, vagy maxi cosi?) és utána vásárolni hozzá ami rátehető?
Ha valaki tud erről mesélni azt várom!
Mert gondoltam milyen egyszerű csak kivenni a kocsiból a babahordozót és rátenni egy vázra és akkor nem kell a babát ki be pakolgatni amíg a többieket is pakolászom és megyek értük a suliba oviba.
Ötletek, tapasztalatok???

11 megjegyzés:

  1. szia, nekünk egy philippo alpha babakocsink volt a másodiknál - ez könnyű szerkezetes, és viszonylag olcsón vettük, a többi háromfunkciósokhoz képest az auchanban. pont a napokban adtuk el.. szerintem praktikus lenne tényleg a sok ki-be pakoláshoz Neked.
    csendesen olvasgatlak és szorítok Nektek!!

    VálaszTörlés
  2. Meg az Espiro is ilyen, mi nagyon szeretjük. használtan ilyet is találsz tuti! http://babaszafari.hu/ujszulott_babakocsi/multifukcios/Espiro_Vector_Air_navy_3

    VálaszTörlés
  3. Babakocsi Diverso 3in1 (6)

    AKCIÓS ÁR: 74900 Ft

    (link: http://www.babaholmiolcson.hu/shop.php?kat=babakocsi)

    Nekünk ilyen van... én csak december környékén akarom eladni, mert még nem ül stabilan a kisebbik, tehát nem tudom áttenni őt az esernyő típusú babakocsiba... ha később szülnél, mi olyan 25-ért adnánk el... szerintem találsz az aukciós oldalakon is... ez egy olcsó kategóriájú babakocsi szerintem... mármint a 3funkciósok közül... a tapasztalatom egyébként az, hogy kibírta a két gyereket, de már egy harmadikra nem vennék mérget... egyébként csak annyi a problémám vele, hogy nehéz a váz, tehát nem olyan baromi egyszerű emelgetni... lehet, hogy ezért ilyen olcsó :-) más baj nincs vele... viszonylag könnyű kezelni, ha már megszoktad :-) most arra gondolok, hogy mózeskosarat le, hordozót bele, satöbbi... nem egy nagy etwas... apródot lesd meg, hátha...

    megértem, hogy ilyen multifunkcionálisat akarsz, én is áldom az eget, hogy ehhez ragaszkodtam... tökre egyszerű, mert csak a vázat kell kocsiba préselni, ezenkívül csak a hordozót, amit amúgy is be kellene tenni... nekem mindkét gyerkőc szereti a hordozót sétához is, mert sokkal jobban kilátnak belőle, mint a mózesből...

    VálaszTörlés
  4. http://baba-mama.vatera.hu/babakocsi_babahordozo/babakocsi/3_funkcios/bebe_confort_tropy_air_6_babakocsi_elado_1815167900.html

    VálaszTörlés
  5. Nekünk is espiro van, én nagyon szeretem.

    Van FB-on egy babás csere-bere csoport, ha regisztrálva vagy FB-on, akkor felveszlek szívesen tagnak, annyi, hogy angolul fut az egész. Ott elképzelhető, hogy lenne valaki, aki éppen megválna egy ilyen babakocsitól.

    VálaszTörlés
  6. Szia!hordozókendon esetleg nem gondolkoztál még el?nekem rengeteget segített/segít..

    VálaszTörlés
  7. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=653781021298852&set=a.207702059240086.59553.100000008812838&type=3&theater ;-)

    VálaszTörlés
  8. Nekem egy peg perego primo viaggio ülésem van, és egy pp aria babakocsim. Hasonló megfontolásokból. A kettő együtt kb. 30 ezer a neten, használtan, de már 20-ból is meg lehet úszni. A babaülésnek van talpa (mindenképp úgy vedd, ha ezt választod), és csak ki-be emelem a kocsiból, nem kell az övvel bajlódni, az aria kocsi pedig 5 kg összesen... Imádom. Nagyon könnyen nyitható, csukható, és állítva befér a csomagtartónkba (nekünk egy lancia zetánk van)
    Az ülést nem mindig pattintom bele a babakocsiba, csak ráteszem sokszor, csak akkor rögzítem, ha lépcsőzni kell vagy hosszabb időre szállunk ki, mert az kicsit több igazgatást igényel.

    VálaszTörlés
  9. Persze az ülés más kocsikkal is kompatibilis, pl, a pp pliko-val, vagy a veneziával, vagy annak az utódjával, nem tudom, hogy hívják, mindenesetre a pp babakocsik nagyon jók :)

    VálaszTörlés
  10. Kár hogy csak most olvasom... gondolom megoldódott a dolog! Olyan érdekes, hogy az ötödik gyereknél merült fel enned eza praktikus megoldás... Kölcsönadtam volna a miénket, de amit fent írtak is nagyon jó a Venezia... Viszont a legegyszerűbb szerintem a hordozás. Nekünk a Beco vált be leginkább http://www.becobaby.hu/ . Egész pici kortól végig kitart. De jó a Manduca, a Liliputi, a Gremese, az Ergo... van sok... Használtan érdemes keresni mert amikor már nem kell ugyanannyiért el is tudod adni.

    VálaszTörlés