A nagy Nagy család

A nagy Nagy család
A nagy Nagy család

2013. július 10., szerda

Pocakbaba

Itt a kis jövevény akit a JóIsten ötödik gyermeknek a családunkba szánt.
Tegnap kiderült, hogy gyönyörű és egészséges KISFIÚ.
A Mikulás hozza majd, pontosan december 8-ra vagyok kiírva.
Hetek óta mocorog, sejtettem, hogy fiúcska 3 fiú után azonban nem titok, hogy szívünk vágya egy lány volt.
Túl vagyok néhány átvirrasztott reménykedős éjszakán de jobb ez így, hogy megtudtuk és ennek tudunk örülni.

Kori már tényleg sokat kibírt és régóta mondogatta, hogy kislányt szeretne mert már olyan sok fiú van a családban. "Ilyet szeretnék!" - mutatta mikor meglátott egy rózsaszínbe csomagolt kis babát. Nem csoda hát, hogy mi is reménykedtünk, hogy most lesz egy lány így ő is végtelenül örülhet majd, de most már biztos, hogy az ötödik gyerekünk fiú lesz.
Kori nevezte el Pocakbabának még hetekkel ezelőtt (a Fog és a Fej nem bizonyult jó magzat névnek).

Na de mivel a meglevő fiúk iránt a szeretetem végtelen és áradó és úgy látom ők is elég boldogok - és nem mellékesen nagy rajongóim - így van miért örvendezni ennek a kis embernek is meg lesz a helye a családunkban.
Úgyhogy csak előre, jöjjön aminek jönnie kell!

IGEN FIÚ, IGEN ÖRÜLÜNK!





13 megjegyzés:

  1. Én is nagyon örülök nektek! Remélem Kori is hamar túl lesz a dolgon. : )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szívből örülök Nektek! Gratulálok a picihez nagyon jó családot választott magának :) szerintem Kori örülni fog, biztosan megoldjátok :) így is olyan ügyesen csináljátok, mert azért látom, ahogy csak lehet szerveztek Neki barátnős, lányos programokat.

      Törlés
  2. Sok Boldogságot Kívánok Nektek!
    Nekünk két fiunk van, ők már "nagyok"(11, 14), másfajta feladatok elé állítanak bennünket.
    De szívesen babáznék még!!
    Kicsi irigyellek, de csodállak is benneteket....

    Szeretettel

    Eraanyu

    VálaszTörlés
  3. :)

    Korival sokat "anyalányázhattok" majd!!! Biztosan nagyon bensőséges lesz a kapcsolatotok - amilyen most is!!!!

    VálaszTörlés
  4. Orsi! Nagyon örülök az újabb kis jövevénynek!!! Mi is nagyon szeretnénk még gyermeket, de sajnos egyelőre nem vállalhatjuk. Hogy később lehet-e még, nem tudom... Nem is akarok belegondolni... :-(
    De Isten adjon neked sok erőt a kihordáshoz a 4 csemete mellett! Kori igazi segítség lesz neked otthon a pici mellett! És milyen jó, hogy karácsonykor már 7-en ünnepelhettek! :-)
    Puszi: Zita

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok Nektek! :-)
    És annyira nagy öröm látni ilyen fiatal párt, ennyi gyönyörű gyermekkel, nekem "csak" négy van, abból három nagyobbacska, de mindig megmelengeti a szívem az ilyen szép család!
    Anikó

    VálaszTörlés
  6. Kedves Orsi!
    Én csak nemrég kezdtelek olvasni, de visszaolvastam jó pár hónapot. Aztán most sikerült elcsípnem a meg nem jelent bejegyzésedet is. Annyira sajnálom, hogy bántanak! Én is nemrég jöttem rá, hogy ez a hivatásom. Sok idő kellett, amíg - éppen az ilyen emberek rosszindulata miatt - fel mertem ezt vállalni. És mindenkivel mélyen együtt érzek, akit emiatt sértegetnek. Kérlek, ne szomorodj el, ezek az emberek talán nem találták meg, amit nekik szánt az Ég, hogy abban legyenek boldogok. Ha valaki boldog, nem piszkál mást. Nekem 3 lányom van. Most várom a negyediket, aki szerintem ugyancsak lány lesz. Készülök a megjegyzésekre, amiket már a harmadiknál is kaptam. Erősítem magam. Remélem ez a megjegyzés téged is erősített egy kicsit. :)És őszinte szívből gratulálok a fiúcskához ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm! Nem akartam senkit bántani úgy ahogy engem bántottak de így van ez. Olyan csodálatos a babavárás és ilyenkor még sérülékenyebb egy anya. Gratulálok a negyedik gyermekhez, nagyon jó lehet az a sok lány együtt:)
      Köszönöm a biztatást, minden jót kívánok nektek! Szerintem nincs ennél szebb feladat egy nőnek de hát ezt mindenki döntse el maga. Most már örülök tegnap volt a mélypont:) Te is örülj csodálatos!!!! :)

      Törlés
  7. Sok Boldogságot az egész családnak! :) A sok gyermek vállalásához sok SZERETET és türelem kell, Nektek meg abból van bőven, így ne is foglalkozz a negatív hozzászólásokkal. Ha szeretet van, minden van. A többi (anyagi dolgok) meg úgyis jön hozzá... :) Csodálatos dolog, hogy ennyi gyermeket vállaltok, csak a legjobbakat tudom hozzájuk kívánni!

    VálaszTörlés
  8. Gratulálunk! Nem is értem, hogy bírjátok, nekünk ezzel az eggyel sem könnyű... :D

    VálaszTörlés
  9. Orsi!
    Minket is sokan csodabogaraknak néznek (bevallom zavar) - különösen, amikor nehézségeink vannak, kaptuk meg már többször is, hogy "Ti akartátok!" - mármint a sok gyereket. A legszomorúbb, hogy családon belülről is jönnek ilyen bántó megjegyzések...

    A lényeg: Bercivel csodás világot teremtetek magatok körül!Bárcsak sokan beállnának a sorba, mint követők!! :)

    VálaszTörlés
  10. Orsikám, olyan jó, hogy végre itt is itt van Pocakbaba, és olyan jó, hogy gyönyörű és egészséges. A rosszindulattal nem tudok azonosulni, de tudod, hogy nagyon drukkolok nektek, és picit mindig aggódom is, hogy legyen minden rendben, hogy hamar múljon a tél, hogy a betegségeiket könnyebben viseld. És igazság, hogy gyönyörű ez az egész, ugyanakkor minél többen vagytok, annál nagyobb az öröm, a tennivaló és a szükségszerű elengedés is. Ez az, ami a nagycsaládot csodává és megbecsülendővé teszi. Én eljutottam a határaimig a néggyel, Kori meg Hannával jó barátságban lesz az iskolában. :)

    VálaszTörlés
  11. Nahát!! Gratulálok! Nagyon sok boldogságot a kisemberhez!
    Én mostanában sokat vacakolok, szívünkben nagyon vágytunk egy negyedikre de nem mertünk belevágni reménykedtem, hogy véletlenül becsúszik... talán amiatt is, hogy kivédhessem a bántó megjegyzéseket?? :(
    Aztán becsúszott és nagyon örültünk csak sajnos kiderült, hogy eltévedt a rengetegben és nem jó helyre fészkelte be magát. Nagyon nehéz volt de legalább szembesültünk az érzéseinkkel, hogy szeretnénk még babát. Ez pár hete volt és most megint kezdek bizonytalankodni :( félek, hogy már öreg vagyok, hogy baj lesz... hiszen ez a negyedik is eltévedt... mi van ha beteg lesz ahhoz úgy érzem nem lenne erőm, bár hiszem, hogy nem kapunk nagyobb terhet mint amit elbírunk, de sokszor olyan türelmetlen vagyok magam is sokszor gondolok arra, hogy ennek a háromnak is keveset adok magamból. No meg a korkülönbség... túl nagy lenne eddig 2-2 év van köztük de most négy lenne a legjobb esetben is és az én anyukám már nem ilyen fiatalos szegényke így is úgy érzem erején felül teljesít... jaj bocsánat, hogy így rádzúdítottam csak valahogy kijött...

    VálaszTörlés