A nagy Nagy család

A nagy Nagy család
A nagy Nagy család

2013. június 27., csütörtök

Simi feje

Fáj.
Elég ez nekem, hogy beinduljon minden képzelőerőm és a neten is rákeressek mitől lehet.
Ősszel is volt már neki, hogy panaszkodott a fejére, akkor azt beszéltük a dokival ha sűrűsödik megyünk - de nem történt utána semmi.
Múlt héten viszont fájlalta és ma is többször. Lementünk a dokihoz, holnap ráér jobban megnézi.
Közben ezerféle forgatókönyv lejátszódott bennem estére már zokogtam, hogy a világ legrosszabb anyukája vagyok és nem akarom, hogy Siminek bármi baja legyen - nem élem túl, nem bírom ki annyira szeretem.
Majd jön a labor meg a szemészet meg a többi amíg ki nem derül valami.
Persze lehet banális ok is az idő meg nem tudom mi de a megérzésem ennél sokkal rosszabb ettől is ijedtem meg ma annyira.
Imre atya kis szelídkéje 5 évesen ír és olvas és közben halálra rémít minket ezzel a fejfájással.
A félelem a hit ellentéte, most megint megbuktam mert nagyon félek.

6 megjegyzés:

  1. Kedves Orsi!
    Ha komolyabb vizsgálatra (MRI, CT) lesz szükség ajánlom az Üllői úti Raditec-et.
    Emailben (ha kell) elküldöm az egyik dolgozó elérhetőségét. Rendes, emberséges és gyors!!
    Szemészetre mi 12 éve a Tömő utcai szemklinikára Sényi Katalin főorvosnőhöz járunk, nekünk ő a favorit!
    A mi nagy fiunk is kb ennyi idős korától küszködött a fejfájással.Megfigyeltem, hogy összefüggött (lelki)feszültség (stressz) ingadozásával.
    Volt, hogy akkor fájt, ha nagy volt a teher, volt, hogy amikor már oldódott a feszültség akkor erősödött fel.
    Nem derült ki dráma, a fejfájást pedig "kinőtte".
    Nem írom, hogy ne aggódj, mert én is ezt tenném, (tettem anno).Csak annyit, hogy sokan imádkozunk értetek...ne legyen baj!!

    Szeretettel
    Eraanyu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm!
      Sényi Katalint ismerjük ő mosta át a szemcsatornákat. Köszi jó ötlet!

      gulacsiorsi@gmail.com
      Lehet, hogy kell MRI is mondta a doki de sorba megyünk most nem azzal kezdünk még.
      Ha elküldöd a számot megköszönöm!

      Törlés
    2. Szia Orsi!
      Lelkes olvasód vagyok, egyszer réges-régen találkoztunk :-)
      Node amiért most írok. A Tömő utcai szemészet megszűnt, a Mária utcába költözött. Sényi doktornő is.
      Üdv.
      Edit

      Törlés
  2. Imádkozunk értetek! Sok erőt,hitet ezekhez a napokhoz!!!

    VálaszTörlés
  3. Nocsak!
    Ez új info volt nekünk is!
    Köszönjük!
    Eraanyu

    VálaszTörlés
  4. Én Áronom is elég fejfájós, de még nem vágtunk bele a kivizsgálásokba és én is ugyanígy élem meg ezeket mint te. :( Olyan nehéz nem aggódni.

    VálaszTörlés