A nagy Nagy család

A nagy Nagy család
A nagy Nagy család

2013. április 22., hétfő

Teljes a csapat

Ma délután haza jöttek a fiúk.
Nagyon hiányoztak Nimród bújása, Simike kérdései.
Nagypapát úgy fogadták az oviban, hogy : - Jónapot Nagypapa Uraság!.
Jótartásban voltak vasárnap reggeltől ma délutánig, mindig nagy kaland nekik a Nagypapa autójában utazni és a Labiban aludni.

Szép idő volt ma, le tudtunk menni délután, Kori és Simi bringán, Nimród futóbiciklivel, Boldi pedig hol a kocsiban hol a kismotoron. Egészen jól haladunk, kézben tarthatóak az utakon is tudják merre és meddig mehetnek ("különben Anya mérges lesz").
Simi izmosított Batman jelmezben, Nimród Superman palástban gurult a játszóra, egész délután jelmezeket próbálnak és abban játszanak itthon (ma az utcán).
Korit úgy hívják, hogy Macskanő (ez nagyon vicces főleg Nimród szájából). Kori az elején tiltakozott, hogy ő nem az, erre én átvállaltam, hogy engem hívhatnak így, na erre Kori is jelentkezett, hogy Na jó őt is!
Szórakoztató társaság főleg ha megtalálják a maguk kis játékát és nem szenvednek látványosan az unalomtól. Egyébként olyan jókat tudnak egymáson nevetni, Boldin különösen mert mostanában nagyon vicces arcokat vág és viccesen tartja a kis testét.

Este Kori még mindig a mi szobánkban alszik amíg teljesen meg nem gyógyul nem akar vissza költözni a fiúkhoz. Simi reggel sosem jön este viszont mellé kell bújni amig azt nem mondja félálomba, hogy "anya most már elmehetsz".Nimródhoz pedig éjjel nappal bújni kell, nagyon igényli és meg is hálálja: - Édesanyám nagyon szeretlek! - mondja nekem.
Állítólag én vagyok a világ legszebb anyukája, már egy ideje és még mindig.
Kori szerint a legjobb is (ez nagy szó!).

Egészen jó nap volt ez a mai.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése