A nagy Nagy család

A nagy Nagy család
A nagy Nagy család

2012. december 17., hétfő

Adventi ajándék

Ma valami igazán szépet kaptam, a gyerekeimtől.

Kori volt ma Mária a Betlehemesben, Simike pedig szintén szólót énekelt mint kovács (aki nem ad szállást).
Annyira gyönyörű volt az egész, olyan megható nekem.

Egyrészt gyönyörű volt Kori ahogyan viselte a szerepét, hogy nem egyszerűen csak eljátszotta hanem átérezte és annak megfelelően adta elő a Kis Jézus édesanyját.
Simi meg akkora meglepetés okozott hogy nem is mertem remélni, mert még a színpadra lépés előtt is sírt, hogy nem akar szerepelni és amint ő következett mint egy dalospacsirta úgy énekelte hangosan, szépen a dalát.

Mivel fotóznom is kellett Berci helyett (mert ő sajnos ma nem tudta megnézni) ezért a kamerát letettem és néha rángattam ide-oda ezért a felvétel elég amatőr de én mindent látok amit kell (kivéve Simit mert ő az első versszaknál kilógott a képből) de mindent hallani: az én Máriámat és a kis Kovácsomat.

Tele van a szívem boldogsággal.

http://www.youtube.com/watch?v=yJ5qQJJ5Acc&feature=em-share_video_user

3 megjegyzés:

  1. Hűűű... :) Azt hiszem, én is bőgtem volna! Gyönyörűek, és nagyon ügyesek!!!
    Tudod mi jutott az eszembe? Hogy ők ezekkel a szereplésekkel, ezzel a rengeteg megtanulnivalóval mennyit kapnak, mennyit tanulnak.... Én szerintem meg sem tudtam volna jegyezni ennyi mindent, gartula az óvónéninek is, hogy ezt megtanította nekik!! És nem baj az, ha szerepelnek a kicsi Manók, jó az nekik... Szokják már egész korán, úgyis olyan sokat kell később az életben szerepelni, kiállni, iskolában, munkában... Nem értem, hogy sok helyen miért mondják azt, hogy nem terheljük a gyerekeket ilyennel, mert minek... Ja, aztán a suliban meg nem mernek megmukkanni... Jó, akinek nagyon nem megy, nem kell erőltetni, de igenis meg lehet próbálni, mert ártani nem árt. :)
    Csodás volt, büszke lehetsz rájuk!! :))
    Puszi!

    VálaszTörlés
  2. Köszi Zsuzsi!
    Igazad van, a Simi sem akart kiállni és tessék, csoda történt úgy látszik még sincs kárára, hogy csinálnia kell. Mert utána sikerélménye van még ha előtte félt is.
    Ildi néni elég profi.:)
    Köszi, hogy megnézted, puszi!! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon nagyon cuki és ügyesek! Simin egyáltalán nem látszik a lámpaláz. De ahogy az óvónéni ráncigálja szegény gyerekeket jobbra-balra, attól kész vagyok... még szegény pásztorka kezéből is kikapta a botot, pedig senkit nem akart fejbe vágni vele :)

    VálaszTörlés