A nagy Nagy család

A nagy Nagy család
A nagy Nagy család

2012. október 22., hétfő

30

Szombaton buli volt.
Van aki élt a lehetőséggel van aki nem annyira, mindenesetre Bercivel mindent megtettünk, hogy jó legyen a 30 éves születésnapi bulim.
Berci és Márkó vaddisznópörköltet főzött, Anyu csináltatott egy tortát.
Számomra nagyon kedves helyen találkoztunk a Pálvölgyi Barlang melegedőjében. 
Berci szerint mindenki jól érezte magát, én ezzel egy kicsit vitatkoznék de nem hiszem, hogy a zenére vagy bármi másra lehetne fogni a sarokban üldögélést ha valakinek 30 évben egyszer van bulija amire azokat hívja akiket szeret.
Berci nagyon jól megcsinálta, hogy örüljek és örültem is. Finom volt minden és táncoltunk is.

Berci akkor is a legdrágább férj mert mindent megtett értem.










A gyerekek Berci szüleinél alhattak ami nagyon jó volt mert  a buli után mi is oda mehettünk így vasárnap már együtt mentünk misére és utána kezdődött a nagy nagy családi mulatozás.
Berci nővérének is 21, 23 az ünnepe (nekem 21,21) az unokatestvére Adri és Dóri is októberi.
A csodálatos vadas ebéd után amit Nagypapa készített, délután összegyűlt a népes család és olyat kaptam amit még soha: 2 db REPÜLŐJEGYET!
Teljesült az álmom egyik fele a másik majd akkor ha sikerül is Bercivel elutazni tavasszal BERLINBE.

Annyira de annyira hálás vagyok, hogy ilyen szerető és összetartó család "fogadott be" engem!
Olyan nagy örömet szereztek nekem ezzel!

A gyerekeim szép rajzokkal sok-sok puszival, kedvességgel köszöntöttek engem.
Olyan szép volt ez így. 
Harmincnak lenni jó...







8 megjegyzés:

  1. Éljen!
    Isten éltessen nagyon sokáig!!
    Berlin meg jó hely, és tuti, hogy össze fog jönni!! De szuper lesz!
    Puszi nektek!!

    VálaszTörlés
  2. Boldog Születésnapot Orsi!!!:)

    VálaszTörlés
  3. No, akkor itt is NAGYON BOLDOG SZÜLINAPOT kívánok!!!
    És hát a meglepetések... valóban nagy ajándék egy ilyen! Remélem, összejön! Igazi kikapcsolódás lesz az nektek, ami rátok is fér! :-)

    VálaszTörlés
  4. Kedves Orsi!
    Isten éltessen sokáig!

    VálaszTörlés
  5. Boldog szülinapot kivánok :-)!

    VálaszTörlés
  6. Isten éltessen! Azért nem tűnik felhőtlennek az örömöd, de remélem, ez csak az alkotói válságod :)

    VálaszTörlés
  7. Tényleg nagyon sajnálom, hogy nem tudtam menni! :((( Remélem azért valamikor sort kerítünk egy bulizásra! A leírásból ítélve, nem azt érzem, hogy ez életed legjobb bulijára sikeredett volna .. de örülök, hogy azért szép volt a nagy nap és ilyen szuper ajándékot kaptál! :) Jó lesz nagyon Berlin, tutira! :) ! Mégegyszer Isten éltesse még nagyon soká az én Winkipinkimet a 30-on! :) sok puszi neked!

    VálaszTörlés