A nagy Nagy család

A nagy Nagy család
A nagy Nagy család

2012. június 4., hétfő

Szívderítő

Tegnap mentünk templomba.
Két kocsival (Berci a dolgozóssal), mert nem fér be az egész család a Skodába.
Kikanyarodott elénk az útra egy elég rozoga de sokszemélyes családi kocsi.
Minden ülésén gyerek ülés, még legelöl a hármas sorban is egy baba ülés volt háttal bekötve.
Számoltam.

Mondtam Koriéknak:
-Nézzétek az előttünk levő autóban ott egy nyolc gyerekes család!
Kori: - De jó nekik!
Én:- Látjátok jó sokan vannak, szereti őket Isten.
Kori:- De ők miért vannak ennyien? Mi miért nem vagyunk ennyien? Minket nem szeret annyira?
Én- Szeretnéd ha mi is ennyien lennénk?
Kori: -IGEN! Szálljanak ki és megszámolom őket!

Aztán nem sokkal ezután Kori nyűglődött a misén: "- Meddig tart még? Nem történik semmi."
Mondtam: - Imádkozzál. Nincs olyan amit szeretnél kérni Istentől?
Kori: - De! Egy autót!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése