A nagy Nagy család

A nagy Nagy család
A nagy Nagy család

2012. április 8., vasárnap

Kornélia öt éves

Földi életem legnagyobb csodája, hogy anya lettem.
Kornélia születése a legnagyobb élmény volt az életemben.
Azok után főleg, hogy két évvel előtte egy műtét után azt mondták úgy néz ki a dolog, egy sem lehet...
Másfél évvel utána a feltámadási vacsora után (amit Berciéknél ültünk), éjfél tájban éreztem először, hogy elindul.
Aztán még 20 órát kellett várnom és szenvednem, hogy világra jöjjön Húsvétvasárnap este 9 órakor a mi kislányunk.

Ő az első csoda.
Olyan régen volt és mintha tegnap lett volna.
Nehéz volt, a születése is és az utána következő hónapok.
Sokat sírt, sokat sírtam de elmúlt és sok mindenre alig emlékszem a nehézségekből.

Hálás vagyok Istennek, hogy oda adta nekünk Őt.
Köszönöm, hogy velünk van, hogy szerethetjük.
Mert gyönyörű, mert okos, intelligens, kedves, jószívű, humoros és lány.
Az egyetlen lányunk, Kornélia 5 éves.



Isten éltessen sokáig kicsi Nagy lányunk!


4 megjegyzés:

  1. Isten éltesse! Remélem, nagyon szép volt a szülinapja! :)

    VálaszTörlés
  2. Isten éltesse sokáig!!!

    Azta, ezen az utolsó képen, mennyire hasonlít a fiúkra!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Boldogságos Szülinapot a Nagy Lánynak :)

    VálaszTörlés