A nagy Nagy család

A nagy Nagy család
A nagy Nagy család

2011. december 12., hétfő

Hullámok

Nem jönnek össze a dolgok mostanában. 
Kudarc, mert amire azt hittem, hogy rendben van és jó arról kiderül, hogy nem az, hogy az amire azt hiszem jól csinálom azt egyáltalán nem csinálom jól.
Kezdhetem a marcangolást, jöhet a lelkifurdalás...
...én már csak ilyen vagyok...

Beleértve a gyerekekről való gondoskodást, törődést és szellemi fejlesztést, a mindennapjainkat és a karácsonyi ügyintézést.
Úgy tűnik semmit nem csinálok jól kicsúszott minden a kezeim közül.

4 megjegyzés:

  1. Vannak ilyen időszakok. Nekem csak három van ugye, és Misi már két és fél éves, és mostanában néha-néha kezdem azt érezni, hogy talán jó felé megyünk. Néha. És marcangolom magam, és szenvedek a többi időben.
    És már megint egy saját írásomat ajánlanám a figyelmedbe, bár nem illik. Csak hogy tudd, hogy nem vagy egyedül.
    http://nagycsaladban.blogspot.com/2011/04/feedback.html

    VálaszTörlés
  2. Szia Orsi!

    Nagyon sok mindent jól csinálsz, ne gyötörd magad! (mi még nem tartunk ott, de ha jól sejtem - sajnos jól- akkor a dackorszakot nem lehet kikerülni).
    Szoktam olvasni a blogod. Nekünk csak egy gyerkőcünk van (egyenlőre :)), de eszembe szoktál jutni, amikor öltözködünk és indulunk valahova, eggyel is van, hogy leizzadok.
    Most fáradt vagy és ezért könnyebben kiakadsz, de az idő majd téged igazol... Nagyon cukik a gyerkőcök a fényképeken, büszke lehetsz rájuk, magadra és a férjedre is. Kitartás, jól csinálod és ha most távolinak is tűnik, de pár év és megtérül ez a rengeteg energia és majd vidám, örömteli bejegyzésektől lesz tele a blogod.

    Zsófi

    VálaszTörlés
  3. Beállok a sorba Orsi!

    Szerintem azért is van ez, azért is érezzük ezt, mert nem tudjuk magunkat kipihenni, és most sok minden összejön: betegségek, anyagi nehézségek, bizonytalanság, ünnepi forgatag, készületek stb.

    Próbálj meg pihenni, elfogadni minden segítséget, ne tervezz túl sokat (én beleestem ebbe, sok mindent magam szerettem volna elvégezni, kézműveskedések a gyerekekkel, vásárlások, nagytakarítás, sütögetések stb. de megálljt parancsoltam magamnak, jobb is lett picit a lelkem), peregjenek el rólad a morcogások (nálunk valaki mindig nyüsszög, ez kell, az kell, ez nem jó, azt nem akarom stb.) - próbálom lepergetni magamról, odafigyelek rájuk persze, de nem hagyom, hogy a nyávogás leszívja az energiámat!!!

    KITARTÁS, remélem minden rendben lesz!!!

    Ölellek!

    VálaszTörlés