A nagy Nagy család

A nagy Nagy család
A nagy Nagy család

2011. november 16., szerda

Ovizás és vendégek

A Babakalózóm ma önként, egyedül ment oviba. Kori reggel rosszul érezte magát és mikor felmerült, hogy akkor ne menjenek ma akkor Simi felszólalt, hogy ő szeretne menni mert ő félelmetes és bátor Pókember meg Kalóz és azok nem félnek az oviban. (Nem tudom Pókembert honnan ismeri, tőlünk biztosan nem.)
Úgyhogy Simi nekivágott egyedül, hogy szembe nézzen a félelmeivel.
Berci vitte, állítólag nagyon jókedvűen öltözött de amikor indultak kezet mosni akkor kicsit megtorpant...most izgulok érte.

Tegnap 6 gyerek utazott a kocsiban. Anita gyerekeit (Virágot és Ágot) is én hoztam el, mert jöttek játszani.
Kori úszni volt az ovival. Tegnap reggel bánatosan mesélte, hogy úszás után mindenki visz valami finomságot és ő hiába kutakodott a táskájában, nem talált semmit. Mindezt kedden reggel, úgyhogy mehettem kakaós csigát kutatni délelőtt, meg kulacsot, hogy neki is legyen finomság amikor kijön a medencéből. Délben bevittem az oviba, beletettem a táskájába és Ildi néni elmondása szerint nagyon boldog volt, hogy végre talált valamit ő is!
Ha már ott voltam Simit haza hoztam aludni, majd fél négykor újra útnak indultam 3 gyerekkel és elhoztam még 3-at az oviból.
Itthon aztán estig tartó vadulás meg őrület meg kergetőzés kerekedett. Nem sok játékkal játszottak inkább egymással (kalózosat meg zenekarosat).
Nimród csatlakozott a fiúkhoz mindig rájuk vetette magát, Ágoston először döbbenten figyelte az eseményeket majd elfogadta, hogy Nimród így játszik velük.
Simike felszabadult, szerintem a jól sikerült tegnap estének tudható be ez a ma reggeli bátorság, azt mondta, hogy megy az oviba a barátaihoz akik: Ágoston, Virág és Anita.

Tegnap Kori nagyon édes volt amikor haza értünk, rögtön magyarázott, fontoskodott, hogy mit hogyan kell csinálni, azonnal szoknyába öltözött Virággal mutogatta, hogy mivel hogyan játszanak. Terelgette a vendégeket, kakaós csigát kínált hangosan, ("Ki kér?" "Gyertek van ez is!" ). Nagyon édes volt, így jött ki rajta az izgalom, mert már nagyon régen játszottak együtt Virivel.
A legjobb az volt amikor a lányok énekeltek, meg szintetizátoroztak aztán jöttek a fiúk akik egymás mellé leültek a fotelba és doboltak a lábukkal meg ütötték a taktust. 
Nagyon-nagyon cukik voltak! 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése