A nagy Nagy család

A nagy Nagy család
A nagy Nagy család

2011. október 20., csütörtök

Gyógyulás

Meggyógyultak!
Berci ma levitte őket a dokihoz és ezen most túl vagyunk (leszámítva Boldi szörcsögését).

Én egy kicsit vashiányos vagyok kaptam Maltofert.

Tegnap 4 gyerekkel mentem az Aldiba, nem volt nehéz. Simi üvöltött a meglepetésért, amikor nem néztem oda Nino rángatta Boldi hordozkáját a bevásárlókocsiban, Kori elcsatangolt a sorok között - sajnos négy gyerek nem fér el a kosárban.

Nem egyszerű, de legalább egyet sem hagytam el és volt a méretükben kis csizma.

Nagyon szeretnek itthon lenni, Simi minden reggel azzal jön ki, hogy: "Ma családi nap van?" , Kori is reménykedve kérdezi, hogy" ma itthon leszünk egész nap?....Juhéééé!", Nino pedig rezzenéstelen arccal oda sétál valamelyik nagyobb testvéréhez és komoly arckifejezéssel el kezdi csapkodni.

Így vagyunk most.

2 megjegyzés:

  1. Na, milyen bősz kommentelő lettem nálad :)
    Ide is írok. Bár nem túl szép dolog saját posztra hivatkozni, de akkor is megteszem. Szerintem ugyanis nem te rontod el, hanem a százalékokért harcolnak a csemeték. Ez egyszerűen ilyen. Nálatok így, nálunk máshogy, de szerintem ez van mindenhol. Ezért vannak el mással jól. Mert te számítasz. És ez azért jó, még ha néha bosszantó is :)
    http://nagycsaladban.blogspot.com/2011/02/100.html

    VálaszTörlés
  2. Ez zseniális!
    Köszönöm sokkal jobban érzem magam.

    VálaszTörlés