A nagy Nagy család

A nagy Nagy család
A nagy Nagy család

2011. szeptember 26., hétfő

Gyöngyszemek

Simi kijött egy pohár vízért este a konyhába. Lenéztem rá annyira édesen várakozott ott az ajtóban.
Én: Simike hát te meg mitől vagy ilyen pici?
Simi: Összementem...

                                x x x 

Berci altatta a szobában a gyerekeket (lefekszik ilyenkor ő is a nagy ágyra, mese, ima, "most már csönd legyen és aludjatok" stb.). Kori kijött a szobából, én kint néztem a tv-t, és Boldit ringattam.
Én: - Kori mit csinálsz te itt?
Kori: -  Kijöttem segíteni, a Simike kért vizet.
Én: - És Apa? 
Kori: - Hát ő nem szól semmit csak fekszik a szobában mint egy EDÉNY.

                                x x x 

Nimród esti mondókája megint a Pápá és Mámá volt.
Mondtam viccesen, hogy : - Úgy látszik mindenki a Papát és a Mamát akarja. Oda akartok költözni a Nagypapáékhoz?
Nimród bőszen bólogatott, hogy igen mire Kori rám nézett és megszólalt: 
- Nem Anya, én nem akarok oda költözni. Én itt maradok és segítek nektek!

                                x x x

Egyik este Kori a vacsora asztalnál sírva fakadt, de úgy igazán, valódi könnyekkel. Megijedtem.
-Kori mi a baj? Miért sírsz?
Kori: - Azért mert mindig csak a Simit sajnálod és mindig csak neki mondod, hogy Jaj szegény! Sajnálj engem is!

1 megjegyzés: