A nagy Nagy család

A nagy Nagy család
A nagy Nagy család

2011. augusztus 24., szerda

Azt hiszem elegem van

Beszélgetés, bökdösés, gondolás, ima, semmi nem segített. Pötty nem akar előjönni pedig a doktor úr nagyon megvizsgált.

3 órát vártam a klinikán a ctg-re, aztán a dokira és olyan de olyan meleg volt, hogy azt hittem ott nyúlok ki. Aztán nem nyúltam ki, az orvos meg azt mondta, hogy ha ettől a vizsgálattól sem indul meg a szülés akkor ennyi...

Pedig olyan szép lett volna, Berci kívánságát se tudtam teljesíteni és a türelmem is elfogyott már minden idegesít, mindenkivel összevesztem számomra itt a vége a türelemnek. Mindenki hív, hogy szültem e már végre és nem és nem és nem szültem.

Holnap megint pár órás klinikázás a hőségriadó közepén, aztán Berci meglátogatása ami az egyetlen szép és jó a napomban utána megint semmi.

Azt nem tudom mi lesz a gyerekekkel és nem tudom miért nem elég az amit eddig kibírtam miért kell még a kánikula közepén ide-oda vonszolnom magam a városban de mivel mást nem tehetek sodródom az eseményekkel.
Jövő héten elfogynak a gyerekvigyázók, mindenkinek megszaporodnak a teendői...

Ne aggódjak, ugye? Úgyis teljesen felesleges.
De mi ez a hallgatás? Meddig bírom még?

4 megjegyzés:

  1. Pont míg kell. Nagyon el voltam keseredve, hogy a középső gyerekünk nem akart érkezni. Már kéthetente teszteltem, valóságos függő voltam. Hónapokig semmi, semmi, semmi. Lázadoztam, rettegtem, hogy nem lehet testvérke. Aztán lett két csíkunk, és mikor 3 nappal Nándi születése előtt végre átaludta a kétéves is az éjszakát, és előtt kb egy hónappal kimondhattam, hogy túl vagyunk az elsőszülött dackorszakán, akkor nagyon pontosan megértettem a napi csodánkat. Szívből remélem, hogy neked is utólag meglesz a válasz, néha megvan az a kegyelem, hogy megmutatja nekünk az indokait. Pál Feri atyától olvastam ma egy nagyon jó írást, vagyis egy előadását legépelve. Pont ez volt benne, hogy az Isten-kapcsolat soha nem pillanatok, hanem mindig folyamat. Ő jól leírta, én nem tudom. De azt hiszem, nem véletlen pont ma olvastam. Kitartást!

    VálaszTörlés
  2. Orsi, anyukám mondta nekem mindig, hogy majd amikor már nagyon elegem lesz, na akkor. Olvasd el Lelle születése előtti nap írt bejegyzést. Azt hiszem neked most itt van az a pont. Pötty hamarosan ott lesz a karjaidban. Olyan nagyon nehezek ezek az órák. Gondolok Rátok sokat:-) Kinga

    VálaszTörlés
  3. Folyamat - na igen. Köszönöm.

    Kinga, tényleg itt a pont Berci meg még sehol, a trombózisa nem javul.

    Köszönjük, hogy gondoltok.

    VálaszTörlés