A nagy Nagy család

A nagy Nagy család
A nagy Nagy család

2011. március 1., kedd

Vicces Nagyok

Haza jöttünk a sétából, Simike jön felém és rángatja a kabátját:
"Anya nem tudok kiszabadulni!".

x x x

Reggelente megy a balhé, mindenki akar valamit. Elegem lett és leszidtam őket:
- "Jaj Simikém elegem van, hogy hol te nyafogsz, hol a Kori..."
Simike Korira mutat: - "Ott!"

x x x

Simi Korival közösen kipakolták az ékszeres, hajgumis, csatos dobozomat.
Simike elégedetten magára néz: - "Nézd anya, bedíszítettem magam!"

x x x

Korit kihoztam az oviból és beültettem a kocsiba. Megszagoltam a haját, adtam egy puszit:
- "Korika olyan ovi szagod van!"
- "Anya, neked meg házi szagod van!"
Haza értünk mire megkérdezte Kori: - "Anya, most már nekem is házi szagom van?".

x x x

Korival a fürdőszobában fogmosás közben nevettünk valamin.
Erre ő:
- "Anya, megszakad a röhögésem a boldogságtól!"

x x x

Nimróddal beszélgetünk.
Én: - "Hol a Kori?"
Ninó: - "Ottya!"
Én: - "Hol a könyv?"
Ninó: - "Ittya!"

x x x

Pötty is mulattat de ő bökdösések formájában.
A jobb oldalon bizonyára teljes erő bedobással jó nagyot rúg amiből én egy pöttyentést érzek és elképzelek egy ici-pici talpikát ahogy dobbant egyet.
Ő így jelez, de sosem akkor mikor kérdezem, általában teljesen váratlanul csak úgy meg bök: - "Itt vagyok!".


1 megjegyzés: