A nagy Nagy család

A nagy Nagy család
A nagy Nagy család

2011. február 8., kedd

Pötty

A legkisebb: 12 hetes 1 napos és 56 mm.


Pötty váratlanul érkezett hozzánk a tavalyi év végén.
Bercivel persze hamar rájöttünk de nem akartuk világgá kürtöli mint ahogy azt egyik gyereknél sem tettük a 12. hétig.

Azonban 3 hete váratlan dolog történt és nekem azonnal ágyban kellett maradnom és minél jobban óvni a kis magzatot, így a családot és néhány érintettet beavattunk a titokba.

Egyik babánkkal sem volt az elején ilyen félelmetes pár hét és egyik babánál sem bíztam ennyire Istenben, hogy minden rendben lesz.

Ibi barátnőm még sokkal régebben a kezembe nyomott egy könyvet: Gyermekszületés természetfeletti módon. Ahogy le kellett feküdnöm azonnal el kezdtem olvasni.
Volt szó a vetélésről, a félelemről, a hit erejéről, a fájdalom nélküli szülésről és csupa olyan dologról amiről a legszívesebben olvastam ebben a helyzetben.
Ami a legjobban megfogott és változást indított bennem az az volt, hogy űzzem ki a félelmet magamból, mert az nem Istentől való.

Valami miatt eddig ez nem tudatosult bennem.
Én tényleg egyfolytában féltem (az előző várandósságoknál is) és még most is sokszor de miután ezeket a sorokat olvastam és próbáltam alkalmazni, másképp éltem meg azt a 3 hét kényszerpihenőt.

Tényleg minden szempontból kizárólagosan egész napos fekvés volt előírva (azt, hogy ezt hogy bírtam a gyerekek mellett megoldani majd egy másik bejegyzés lesz), úgyhogy egészen eluralkodhatott volna rajtam a rettegés ez alatt a három hét alatt és még sem így történt.
El kezdtem bízni és ahogy éreztem, hogy félnék azt mondtam, hogy: "Te benned bízom Istenem". Persze kértem, hogy maradjon meg a baba de erősebb volt a bizodalmam mint a könyörgésem és a félelmem.

Egyre többen tudták meg a pár hét alatt, hogy feküdnöm kell a babával.
Nagyon sokan imádkoztak értem, gondoltak rám és nem túlzok, hogy ezt (majdnem) minden pillanatban éreztem.

Nem én lennék ha nem lenne továbbra is félelem bennem, hogy minden rendben lesz e ezután, hogy ezen most túl vagyunk de jön a többi és valójában csak akkor nyugszom meg ha a kezemben tartom a negyedik egészséges babánkat mert ez valószínű így lesz.
Viszont igyekszem nem rettegni és bízni. Mert csak így sikerülhet.

Pötty várhatóan augusztus 20-án fog megszületni.
Addig ígérem kitalálunk egy tökéletes nevet.
Bár nem lesz könnyű...

10 megjegyzés:

  1. Hú, hát ez óriási! Nagyon gratulálok!!! Ne izgulj Orsi, ilyen gyönyörű családba a JóIsten nem véletlenül küld még egy kis Pöttyöt!!! Úgyhogy minden rendben lesz! Azért vigyázz magadra, nem kell hősködni :))

    VálaszTörlés
  2. Szívből gratulálunk!
    Isten áldását kérjük Rátok!

    Jajj de jó!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok, Tanárnő:)Isten áldjon meg benneteket továbbra is...

    VálaszTörlés
  4. Köszönjük szépen, hogy gondoltok ránk!

    VálaszTörlés
  5. Orsi, itt mosolygok magamban, mert folyton az jut eszembe, hogy állunk a játszó mellett, és azt mondod, neked ugyan nem kell több... pedig ötöt szeretnél :):)
    Éreztem én, hogy nem lehetek egyedül Budakeszin, aki épp babát vár!!!
    Nagyon örülök a negyediketeknek :):):) és hogy minden rendben van veletek végül!!!
    Ölellek, Kinga

    VálaszTörlés
  6. Szívből gratulálunk a kis Nagy Pocaklakóhoz! Düsi, Bori, Zsófi, Kata (Óvárról)

    VálaszTörlés
  7. Kinga, hidd el nekem is sokszor eszembe jut mit mondtam még akkor, és utána is mikor már megfogant Pötty és én még nem is tudtam...
    Azóta hatot szeretnék:)

    VálaszTörlés
  8. Szia Kata!
    Köszönjük a gratulációt:)
    Puszilunk Benneteket

    VálaszTörlés
  9. Orsikám, nektek lesz is :):)

    VálaszTörlés