A nagy Nagy család

A nagy Nagy család
A nagy Nagy család

2010. november 28., vasárnap

Az első hó



Szeretem az első havat. Itt Budakeszin különösen gyönyörű látvány ahogy mindent beborít a fehér takaró. Tegnap reggel én vettem először észre. Aztán Simivel vártuk Korit, hogy bejöjjön a szobába, azt akartam, hogy ők egyszerre lássák meg a csodát. Simi azonban kinézett és felkiáltott "Ott a hó! " - pedig csak a fa tetejét látta a szobából mert magasan vannak nálunk az ablakok. Kori is bejött, oda tettem az ablakhoz két széket, felálltak rá, örvendeztek és el kezdtek beszélgetni.
A karácsonyról, a Mikulásról, arról, hogy minden fehér, és hogy nagyon szeretnének lemenni játszani. Nekem nem sok dolgom volt, csak hallgattam mert nagyon jól megtárgyaltak mindent a széken állva.


Aztán kinyitottam az ablakot és a párkányról beszedtem egy kis havat és megmostuk az arcunkat (Évi hívott, hogy el ne felejtsük!).
Most már biztos, hogy szépek maradunk...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése