A nagy Nagy család

A nagy Nagy család
A nagy Nagy család

2010. április 4., vasárnap

Simi húsvéti ajándéka


Simi szombat délután rájött, hogy ki tudja mondani, hogy anya. Ült az etető székében és egyszer csak magától azt mondta: "Ana".
Én persze azonnal felkiáltottam mert annyira vártam már ezt a pillanatot és ránéztem nagyon boldogan: "Simi, azt mondtad anya?" - még egyszer hallani akartam, nem hittem a füleimnek.
Erre Simi: "U" - tehát igen. Mondtam erre, hogy: "Simi mondd, hogy anya!". Erre ő: "A". Kicsit elcsüggedtem, hogy megint vissza riadt a nagy kihívástól, hogy beszéljen, de nem adtam fel és újra megkértem. Akkor kimondta megint és ezzel a legnagyobb örömet szerezte nekem és Bercinek (mert ő is ott volt).
Kimondta a mi kis Simink és azóta is mindig mondja: "Ana".
És ez én vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése